Menu
Bedrijfsevents

Haal je wel het maximale uit jouw event?

Er zijn zakelijk gezien veel redenen om een event te organiseren. Een belangrijke MT vergadering, de lancering van een nieuw product (of dienst), een inspirerende workshop of personeelstraining, een gezellig personeelsfeest of een relatiedag om klanten te bedanken. Hoewel het doel van al deze events duidelijk verschilt, is de onderliggende gedachte eigenlijk hetzelfde… Het event moet de deelnemers bijblijven.

Wanneer de reden bekend is, kan een planning gemaakt worden. Budget, locatie, invulling van de dag, lekker eten en drinken en misschien een goody bag na afloop. Ieder event wordt eigenlijk op dezelfde routinematige wijze behandeld. Wat wij als event locatie zien, is dat vaak vergeten wordt om een heldere doelstelling voor het event te formuleren. En nog belangrijker: geen duidelijke boodschap die wordt gecommuniceerd aan de deelnemers tijdens het event en manieren om er voor te zorgen dat deze boodschap na de tijd blijft hangen.

De boodschap moet uiteindelijk een bepaalde verbinding creëren tussen de organisatie en een gevoel. De organisatie als werkgever, de organisatie als leverancier of de organisatie als partner. Je investeert veel tijd en geld in events en wilt uiteraard dat de verbinding die naderhand gelegd wordt, een positieve is. Om dit te bereiken zijn er veel factoren om rekening mee te houden. Deze factoren verschillen natuurlijk per event.

Wil je weten welke factoren van invloed zijn op jouw event?
Neem dan eens contact met ons op en leg je idee aan ons voor. Wij helpen je graag bij het leggen van de verbinding.