Boekentips! – Win het boek ‘Manipuleren op je werk’

Boekentips! – Win het boek ‘Manipuleren op je werk’

1. Manipuleren op je werk
Gaan je collega’s er met jouw ideeën vandoor? Geeft je baas je niet de aandacht
die je verdient? Verzetten de medewerkers zich tegen jouw plannen? Leer dan nóg beter manipuleren! Lees in dit nieuwe boek van Frank van Marwijk hoe je de mensen met wie je werkt, kunt beïnvloeden zonder dat ze dat in de gaten
hebben. Ontdek hoe je je ware drijfveren tactisch verhult en het middelpunt van de belangstelling wordt. Maar leer ook hoe je groepen enthousiast maakt voor je plannen en hoe je anderen van binnenuit motiveert. Probeer anderen niet te overtuigen met woorden, maar laat je presentatie voor zich spreken.

Auteur: Frank van Marwijk
ISBN: 9789077881637
Omvang: 176 pagina’s
Uitvoering: paperback
Prijs: € 19,95

Wij mogen nu drie exemplaren van ‘Manipuleren op je werk’ weggeven! Kijk op Secretaresseboek.nl voor meer informatie.

2. Hoe word ik assertiever?
Tijdens een vergadering niets durven zeggen … Werk accepteren waar je eigenlijk geen tijd voor hebt … Met een grote boog om confl ictsituaties heen lopen. Veel mensen komen niet genoeg voor zichzelf op. Zij vinden het moeilijk anderen te laten weten wat zij denken, voelen en willen. Ze zijn bang die ander te kwetsen, maar tegelijkertijd doen ze zichzelf tekort. Niets durven zeggen
als je teveel werk krijgt opgelegd van je baas. Dit soort subassertief gedrag kan het mensen in werksituaties knap lastig maken. Met dit boek leer je allerlei technieken om je assertiever op te stellen. Als je eenmaal de eerste stappen hebt gezet, wordt het steeds makkelijker om assertiever te zijn en op te komen voor jezelf.

Auteur: Carola van Dijk en Hans Elbers
Uitvoering: Ingenaaid
Omvang: 120 blz.
Uitgeverij: Thema
EAN: 9789058716798
Prijs: €24,95

3. Connect! Herziene versie
LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en Hyves: miljoenen mensen zijn virtueel met elkaar verbonden. We leven in een open en onbegrensde wereld van samenwerking, creativiteit en communicatie. De macht over de markt verschuift van bedrijven naar deze sociale netwerken. Bedrijven verliezen de binding met klant en medewerker. Binnen deze organisaties moet dan ook een omslag gaan plaatsvinden: van gesloten, hiërarchisch en onpersoonlijk naar open, authentiek en verbonden. Bedrijven kunnen een ontmoetingsplek worden voor connecties en creativiteit, maar dat gaat niet vanzelf. Daarom is ‘Connect!’ een must voor iedere leider, manager of professional. Dit boek verschijnt eind april 2012.

Auteur: Menno Lenting
Uitvoering: Paperback
Omvang: 224 blz.
Uitgeverij: Business Contact
EAN: 9789047003069
Prijs: €22,50

4. Klantropologie
De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord worden gestaan. Op basis van haar eigen klant- en werkervaringen heeft Jacqueline Fackeldey een
werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; die bestaat uit stappen ‘Kijk, luister en huiver’, ‘Knippen en plakken’, ‘Kaartlezen en padvinden’ en ‘Groot denken, klein doen’. Een kleurrijk en vernieuwend boek voor iedereen die last heeft van innovatiekriebels en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.

Auteur: Jacqueline Fackeldey
Uitvoering: Ingenaaid
Omvang: 141 blz.
Uitgeverij: Scriptum
EAN: 9789055948789
Prijs: €19,95

Alle boeken zijn verkrijgbaar bij Managementboek.nl

Delen